Verified

Kill yourself and suck my dick cuz why not it is long

HorseBoi69

GENRE

Rap
Ye
Uh uh
Ye
Rap
Aha
*noises* [Verse 1]
Dark Trap!
Oh oh oh oh!
Are you fucking serious?
*noises*
Sekkusu!
*noises*
Sekkusu!
Deep Pitch!
Motherfucker!
Sekkusu sekkusu sekkusu daisuki
Boku wa boku wa sekkusu daisuki
Kiedy kurwa myślaleś, że jesteś pedałem
Kiedy kurwa myślaleś, że jesteś pedałem
Mam ochotę na śmierć
Mam ochotę na śmierć
I don't fucking care about you're kids fucking whore
I just want to sit behind your fucking whore
Yeah
Sekkusu
I want fucking sex!
Yeah yeah
*moan*
Suck my dick uh!
Suck my dick uh!
Suck my dick uh!
...
Suck my dick
Suck my dick Faggot!
You don't know me I'm a...
Pink Cunt
Kill yoursеlf faggot
You don't know me I'm a...
Pink Cunt
Suck my Dick
You ain't shit
You ain't shit btich
Suck my Dick
Suck my dick uh!
Suck my dick uh!
Suck my-
Suck my Dick Faggot!
You don't know me I'm a...
Pink Cunt
Yeah
Chokе me like you hate me
But you love me
Lowkey wanna date me
When you fuck me!(oh hi)
It is me again i'm Pink Cunt
AAAAAA!You should really kill yourself
AAAAAA!
You should really kill yourself!
AAAAAA!
Why won't you commit a suicide?
Why won't you commit a suicide?
It is Great just don't breath you faggot
AAAAAA!
Kill yourself
I will fuck it!
I will fuck it!
Suck my dick
Suck my dick!
Suck my dick!
Uh
Suck my dick!
Suck my dick uh!
Suck my dick uh!
Suck my-
Suck my Dick Faggot!
You don't know me I'm a...
Pink Cunt
Kill yourself!
Please Please
Kill yourself
You should really-
AAAAAA!
[Verse 2]
Motherfucking Cunt
I fucking came back
Taste your dick!
Is it your Cock?
What The Fuck
What
The
Fuck?!*Noise*Kill yourself you faggot
You suck my dick
So suck my dick!
Suck my dick!
Suck my dick!
Sekkusu
Suck my Dick yeah fuck yeah
Noooo![Verse 3]
I don't know!
How to suck a Cock!
Can Someone tell me PLS
Kill yourself
You're a fucking ass faggot
Go to Fucking Hell you're a Disabled Faggo-
*Shot*
[Outro]
You Need to
SHUT THE FUCK UP!

Many companies use our lyrics and we improve the music industry on the internet just to bring you your favorite music, daily we add many, stay and enjoy.